Helpdeskář/ka

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Marketa.Kafkova
Příznivec Pirátů – Praha
Příspěvky: 165
Registrován: 17 črc 2020, 14:59
Profese: Personální asistentka
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Helpdeskář/ka

Příspěvek od Marketa.Kafkova »

V Pirátském Technickém odboru (vznešený název pro partičku fousatých Linuxových hackerů a jednu vlasatou neurovědkyni) nám zoufale chybí někdo, kdo by se dlouhodobě věnoval komunikaci s uživateli. Pokud používáš Linux a zároveň si zvládneš celý den psát či povídat s neajťáky, oceníme Tvé služby.

Naše očekávání
Máš pozitivní vztah k digitalizaci a informačním technologiím.
Máš tendenci přemýšlet analyticky i systémově a schopnost pracovat s daty.
Baví Tě pomáhat lidem pochopit a ovládnout technologie.
Dokážeš pracovat (nebo se to rychle naučit) s našimi on-premise open source systémy jako jsou Zulip, Redmine, NextCloud, CodiMD, DokuWiki, ale také dalšími interními aplikacemi.
Zvládneš dostát požadavkům na provozní bezpečnost (šifrovaný disk, rozumné zacházení s hesly, 2FA, využívání GPG a tak).
Nenecháš se napálit sociálním inženýrstvím.
Dokázeš pomoci uživatelům jak na Linuxu, tak i na Windows.
Dokážeš provést základní diagnostiku vícevrstvých aplikací (např. zjistit, jestli je problém na straně klienta, nebo na serveru).
Když si to situace bude žádat, zvládneš něco malého naprogramovat.

Popis pozice
Pracuješ odkud chceš na svém zařízení.
V pracovní dny držíš 8h pohotovost.
V průběhu pohotovosti zvedáš telefon a radíš lidem na druhé straně.
Pravidelně hlídáš úkoly v podatelně a pomáháš lidem tam i na chatu.
Když si to situace žádá, pomáháš uživatelům přes video hovory se sdílením plochy.
Jednoduché úkoly řešíš samostatně, s ostatními se obracíš na nás.
Aktivně komunikuješ s kolegy o problémech uživatelů a podílíš se na stanovování priorit rozvoje tak, aby uživatelé měli problémů co nejméně.
Čas od času tvoříš návody nebo školíš klíčové uživatele.
Hodnotící kritéria
Pro úspěšnou kvalifikaci je potřeba získat hodnocení alespoň 70 %.

60 % - Kompetence vůči požadavkům pozice
20 % - Hodnotový soulad s Pirátským programem
20 % - Celkový dojem a motivace

Podrobnosti spolupráce
Smlouva platí od 1. 5. 2022 na dobu neurčitou.
Pohotovost hradíme paušálně, podporu uživatelů vykazuješ a my ji hradíme podle objemu.
Objem práce odhadujeme na nejvýše 80h měsíčně. Odměna 280-330,- Kč/h.
Budeš muset podepsat dohodu o mlčenlivosti, protože budeš mít přístup k neveřejným osobním údajům našich členů a příznivců. Ty máme zákonnou povinnost chránit.
Pro zařazení do výběrového řízení nám pošli:

    životopis

      stručný motivační dopis, ve kterém popíšeš svou vizi spolupráce a samozřejmě svou motivaci
      Přihlásit se můžeš do 19. 4. 2022 odesláním materiálů na marketa.kafkova@pirati.cz. Do předmětu prosím uveď: TO - Helpdesk

      Marketa.Kafkova
      Příznivec Pirátů – Praha
      Příspěvky: 165
      Registrován: 17 črc 2020, 14:59
      Profese: Personální asistentka
      Dal poděkování: 1 poděkování
      Dostal poděkování: 9 poděkování

      Re: Helpdeskář/ka

      Příspěvek od Marketa.Kafkova »

      Do výběrového řízení se přihlásili 3 zájemci. Na základě posouzení zaslaných životopisů a motivačních dopisů byli všichni pozváni k druhému kolu, které proběhlo formou on-line pohovoru 29.4.2022. Na základě bodového hodnocení zvítězil David Malár, který na pozici nastoupí. Gratulujeme! Ve výběrové komisi zasedli: Jan Hamal Dvořák, Markéta Kafková, Jan Korbel a Jan Bednařík.

      Přílohy
      Hodnocení TO - List 1.pdf
      (63.12 KiB) Staženo 56 x
      Zamčeno

      Zpět na „Veřejná výběrová řízení“