Jsem laik v oblasti digitalizace čehokoliv. Umím pouze pracovat jako uživatel s různými platformami. Nic víc-nic míň. Pane na nebi, zaveďte kdo můžete, digitalizaci všeho co jde, i když to bude mít (co nemá?) jako všechno nové spoustu chyb, které se musí v čase vychytat a opravit. Digitalizace celé státní správy na jednotném principu (princip “každé ministerstvo svůj program nekomunikující s ostatními ministerstvy” je deb*lita non plus ultra) už měla být dávno! Nenechte se, ministře Bartoši, odradit kritikou. Je-li smysluplná, využijte ji k opravám. Je-li výmluvou, nazvěte to naplno. Nebo budeme pořád s každou hloupostí běhat po úřadech a stavět tempem, které by se zdálo pomalé i Petru Parléři.
Systém všechno na papíře, 60 razítek a svévole těch, co mohou rozhodovat, je první polovina 20. století v SSSR.
Digitalizace stavebního řízení
Moderátor: Komise předsedajících
Toto je veřejné fórum, které neprezentuje oficiální stanoviska
Diskutujte slušně a respektujte Pravidla internetového fóra
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Profese: Lékař a učitel
- Dal poděkování: 64 poděkování
- Dostal poděkování: 33 poděkování
Digitalizace stavebního řízení
- Tito uživatelé poděkovali autorovi nepokojx za příspěvky (celkem 5):
- Jiri.Rezek, Lukas.Novy, Vojtech.Sazel, Marek.Krejpsky, Libor.Adamek
-
- Dal poděkování: 138 poděkování
- Dostal poděkování: 244 poděkování
Re: Digitalizace stavebního řízení